مصاحبه آرشیو خبر ها
شباهت‌ های مارچلو و ماسیمیلیانو به روایت لـــیپی

شباهت‌ های مارچلو و ماسیمیلیانو به روایت لـــیپی

 

تکرار دوباره ستایش مارچلو لیپیِ بزرگ از سرمربی کنونی یوونتوس یکبار دیگر ادامه پیدا کرده و این بار او شباهت‌های الگری و خودش را برشمرده است.

 

مارچلو لیپی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در بخشی از گفتگو با روزنامه Corriere dello sport با اشاره به ماسیمیلیانو الگری سرمربی فعلی یوونتوس، از شباهت‌های او و خودش سخن گفته است.

 

من و او شباهت‌های فراوانی با یکدیگر داریم؛ هر دو در 46 سالگی به یوونتوس پیوستیم و در نخستین سال حضورمان بیانکونری‌ها را قهرمان رقابت‌های سری آ کردیم. هر دو اهل ناحیه توسکانی هستیم و ویژگی‌های شخصیتی و فنی یکسانی داریم؛ خوش‌بین هستیم، در بازی‌‎خوانی تبحر داریم و مرد لحظات دشوار هستیم.

 

لیپی پیش از این نیز بارها در مصاحبه‌های مختلف به تمجید از الگری پرداخته و ویژگی‌های پرشماری را به او منتصب کرده بود. یکی از جالب‌ترین نظرات قبلی او در مورد مکس الگری نیز این اظهارنظر است که:

 

معتقدم الگری می‌تواند سالها در یووه بماند و وضعیت بیانکونری را در فرمی ایده‌آل حفظ کند. او می‌تواند فرگوسنِ یوونتوس شود. او در سالهای گذشته به خوبی نشان داده که چه شخصیت بزرگی است؛ مکس هر آنچه یک مربی بزرگ باید داشته باشد را در خود دارد. توانایی‌های تاکتیکی و فنی او تنها تکه‌هایی از تمام آن چیزی است که او از استعداد با خود دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: